Bekijk 8 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone SE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**********@h********** 31-03-2024

SE 2022. Een prima kleine iPhone

Geschreven voor: Apple iPhone SE

Ik kocht de iPhone SE 2022 met 256 Gb als opvolger van de SE met 128 Gb.
De SE is, ondanks de toch vrij forse prijs, de budget smartphone van Apple. Ik heb gekozen voor de rode variant, omdat die wat goedkoper is dan de andere kleuren en hij gaat toch in een beschermende hoes.
Net als alle vorige iPhones die ik had werkt de SE 2022 erg intuïtief. Nooit heb ik een probleem met deze smartphone. Wat dat betreft is de accu er zeker op vooruit gegaan. Deze is gewoon heel snel vol en gaat lang(er) mee (dan die van de vorige SE). Het besturingssysteem iOS is snel en hapert nooit.
Belangrijk pluspunt t.o.v. andere iPhones is wat mij betreft het handzame formaat.
Er zijn mooie foto’s mee te maken en deze kunnen tot de perfectie bewerkt worden met de standaard aanwezige functionaliteiten.
Ik ben erg blij met deze smartphone en kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Formaat
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Foutloze werking

Minpunten

• Forse prijs